بهترين شاسي موتور آسانسور در پرشيا ليفت بهترين شاسي موتور آسانسور در پرشيا ليفت .

بهترين شاسي موتور آسانسور در پرشيا ليفت

بهترين شاسي موتور آسانسور با پرشيا ليفت

بهترين شاسي موتور آسانسور با پرشيا ليفت

شركت پرشيا ليفت به عنوان برترين و با كيفيت ترين توليد كننده انواع قطعات مكانيكي و ايمني آسانسور با هدف جلب رضايت مشتريان و بهبود مستمر در اثر بخشي و بهره وري سيستم مديريت كيفيت، نظام كيفيت خود را بر اساس الزامات استاندارد ISO9001:2008 و پيشنهادات مشتريان خود طراحي نموده و منشور خدمات خود را به شرح زير اعلام ميدارد: 1- جلب رضايت مشتريان از طريق درك نياز آنها و تامين الزامات استاندارد مربوط به محصول و همچنين تحويل به موقع محصول با مطلوب ترين شرايط ممكن 2- اشاعه فرهنگ كار با كيفيت و ارتقاء سطح دانش و مهارت نيروي انساني به عنوان باارزشترين سرمايه شركت از طريق ارائه آموزش و ايجاد محيط ايمن و مناسب كار 3- تلاش گروهي براي صرفه جويي در منابع، بهبود مستمر كيفيت، كاهش ضايعات به حد صفر و افزايش اثر بخشي سيستم مديريت كيفيت 4- اصلاح و به روز رساني روش هاي مديريتي و توليدي شركت در جهت افزايش سطح كيفي محصولات و افزايش بهره وري شركت

تعريف شاسي موتور آسانسور

همان‌طور كه گفته شد آسانسور از قطعات مهم و پركاربردي تشكيل شده كه  شاسي موتور آسانسور مقاوم مهم‌ترين و اصلي ترين قطعه مي باشد و در واقع بايد وزن اجزايي از قبيل موتور آسانسور، فلكه هرزگرد، كابين آسانسور، سيم بكسل هاي آسانسور، قاب وزنه آسانسور و وزنه ها و ديگر تجهيزات اصلي آسانسور را تحمل كند.

نصب و ساخت و نوع اين شاسي اهميت بسياري در كيفيت نهايي آن دارد. چون سيستم آسانسور بسيار حساس مي باشد و در درجه اول امنيت و كيفيت بايد حرف اول را بزند. نصب و راه اندازي شاسي موتور كاملاً بستگي به نوع آسانسور دارد در برخي موارد شاسي موتور را در موتورخانه نصب مي كنند.

اما بعضي شاسي ها طراحي متفاوت تري دارند و مي توان آن ها را در پايين چاه آسانسور نصب كرد. هر محصولي نمي تواند اين حجم از بار آسانسور را تحمل كند پس بايد طراحي و ساخت اين قطعه با ضوابط و اصول و استانداردهاي خاص و مشخصي انجام شود تا انتظارات استفاده كننده گان را رفع و از لحاظ استحكام و مقاومت نگراني براي كاربران به وجود نياورد.

 

با توجه به اينكه نصب و راه اندازي هر سيستمي نياز به حضور افراد با تجربه و متخصص را دارد پس در زمينه نصب شاسي موتور نيز اين قانون صدق مي كند. چون در حين نصب شاسي موتور نياز به جوشكاري مي باشد پس حتماً كار جوشكاري شاسي موتور را به افراد با تجربه بسپاريد تا با دقت خاصي انجام شود.

 

طراحي و ساخت شاسي موتورهاي آسانسور بايد به نحوي باشد كه بتوان كل قطعات و كل مجموعه شاسي را به صورت هماهنگ جابه جا كرد.

اگر در روند ساخت و طراحي و نصب شاسي بي دقتي انجام شود مي تواند ضرر و زيان هاي مالي و جاني به دنبال داشته باشد و در آينده مديران و مالكان ساختمان را به مخاطره بيندازد.

معرفي گاورنر آسانسور

گاورنر در آسانسور چيست و چه كاربردي دارد؟ مهمترين مزيت به كارگيري آن چيست؟ استفاده از اين محصول در ساخت و طراحي آسانسور چه نقشي دارد؟

انواع مختلف آن كدام است؟ عملكرد گاورنر براي آسانسور به چه صورتي مي باشد ؟ به دنبال پاسخ سوالات ياد شده هستيد؟ با ما همراه باشيد.

 

از گاورنر به عنوان ترمز الكتريكي آسانسور ياد مي شود. اين وسيله به قدري در ساخت و طراحي آسانسور ها مهم است كه استانداردهاي بسيار مهمي برايشان در نظر گرفته شده است. كنترل حركت آسانسور با استفاده از گاورنر آسانسور ممكن است و اگر اين وسيله كارايي كافي نداشته باشد، بالابر ها نمي توانند امنيت كافي را براي استفاده فراهم كنند. دلايل مختلفي مي تواند سبب شود كه آسانسور با سرعت نامناسب و نا متعادل حركت كند، اين امر مي تواند به خطرات و تهديدهاي بسياري منجر شود به همين دليل لازم است كه در خريد اين نوع از اجزاي سازنده ي بالابرها دقت كافي به عمل بيايد.

 

شركت هاي مختلفي اين نوع از محصولات را با درنظر گرفتن استانداردهاي خاص توليد و طراحي مي كنند، هرگونه سهل انگاري در اين زمينه مي تواند به آسيب هاي جدي و خسارت هاي جاني و مالي جبران ناپذيري منجر شود. سودجويان بسياري هستند كه به دنبال فروش محصولات بي كيفيت خود، هزينه كمتري را پيشنهاد مي كنند، به منظور اطمينان از كيفيت محصول، بايد فروشگاه و مراكز معتبر در اولويت قرار گيرد.

قلاب سربكسل آسانسور

قلاب سربكسل آسانسور با قيمت مناسب بالابر وسيله اي است كه براي بلند كردن يا كاهش بار با استفاده از درام يا چرخ بالابر كه طناب يا زنجير در آن پيچيده شده استفاده مي شود. ممكن است به صورت دستي ، الكتريكي يا پنوماتيك هدايت شود و ممكن است از طناب هاي زنجيره اي ، اليافي يا مفتولي به عنوان محيط بالابر استفاده شود.

 آشنا ترين شكل آسانسور است كه كابين آن توسط مكانيزم بالابر بالا و پايين مي شود. بيشتر بالابرها با استفاده از قلاب سربكسل آسانسور بالابر بارهاي خود را متصل مي كنند. امروزه چند نهاد حاكم براي صنعت بالابر هوايي آمريكاي شمالي وجود دارد كه شامل موسسه توليد كننده بالابر (HMI) ، ASME و سازمان ايمني و بهداشت شغلي (OSHA) است. HMI يك مشاور محصول در صنعت حمل و نقل مواد در آمريكا است كه متشكل از توليدكننده هاي بالابر است و استفاده ايمن از محصولات خود را تبليغ مي كنند.

نقش فلكه هرزگرد در سيستم تعليق

گاهي در سيستم تعليق آسانسور از فلكه هرزگرد اسانسور مطمئن  استفاده مي‌شود. مي‌توان سيم‌بكسل را از فلكه گيربكس به مركز كابين آسانسور و مركز وزنه تعادل وصل كرد.

 در اين صورت، يك فلكه بسيار بزرگي روي گيربكس قرار مي‌گيرد. اما به دلايل اقتصادي و كم كردن فضاي موردنياز مي‌توان از دو فلكه كوچك‌تر استفاده كرد، يكي فلكه گيربكس و ديگري فلكه هرزگرد اسانسور ، كه بين كابين آسانسور و وزنه تعادل فاصله ايجاد مي‌كند.

كفشك كابين آسانسور

كفشك كابين آسانسور ارزان راهنما يك قسمت كشويي بين ريل راهنماي آسانسور و اتومبيل است ، همان چيزي كه ما آن را كفش راهنما مي ناميم. اين مي تواند ماشين را روي ريل راهنما ثابت كند و ماشين را بالا و پايين كند.


برچسب: شاسي موتور آسانسور، كفشك كابين آسانسور، گاورنر آسانسور، فلكه هرزگرد آسانسور، قلاب سر بكسل آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۲:۰۳ توسط:مدير موضوع: نظرات (0)